Oesterbank Jaarverslag 2023

Jaarverslag Oesterbank 37 Verslag van het bestuursorgaan aan de algemene vergadering Verslag van het bestuursorgaan aan de Algemene Vergadering van 23/05/2024 Geachte leden, Wij hebben de eer U, overeenkomstig art 3:48 van het Wetboek van Vennootschappen en Verenigingen (WVV) en de statutaire bepalingen, verslag uit te brengen over de activiteiten van onze vereniging en ons beleid gedurende het afgelopen boekjaar en de jaarrekening, afgesloten op 31 december 2023. Deze jaarrekening werd opgesteld volgens de huidige wetgeving op de boekhouding en de jaarrekening der ondernemingen aangevuld met de waarderingsregels eigen aan de vzw. Er zijn geen achterstallige schulden ten opzichte van belastingadministraties en rijksdienst sociale zekerheid. Overzicht van de ontwikkeling en de resultaten van de activiteiten van de positie van de vereniging. Het afgelopen boekjaar hebben wij verder de “missie en visie” van de vzw gerealiseerd. Wij zijn gezien de economische situatie voorzichtig voor het volgende boekjaar en voorzien een daling van de omzet met 15% en stellen een begroting in evenwicht voor.

RkJQdWJsaXNoZXIy NzgyMw==