Oesterbank Jaarverslag 2023

28 Enclave in de kijker! Graag stelt de Oesterbank het team van de DUCO Enclave aan jullie voor. De DUCO Enclavewerd in 1993 opgestart. Momenteel is Lorenzo Dasseville opdrachtverantwoordelijke voor deze enclave. Hij nameind vorig jaar de fakkel over van Arne Steen die jammer genoeg begin dit jaar na een lange ziekteperiode overleden is. De Oesterbank medewerkers ondersteunen DUCO vooral bij de subassemblages voor maatwerk en elektronica. Toepassingen hiervan zijn de diverse montages van ventilatoren, ventielen, kopschotten, voorplaten, bypassen en receivers . Ook het verlijmen van mousse pakketten en het samenstellen van algemene verpakking behoren tot de dagdagelijkse taken van het Oesterbank DUCO Team. Tevens worden er ook nog medewerkers tewerkgesteld bij het verpakken van de profielen voor de aanleg van de stockvoorraad, alsook in de afdeling lakkerij. Tot slot worden er ook taken voor marketing uitgevoerd, zoals het monteren van samples en samenstellen van goodie-bags en give-aways Er heerst een toffe werksfeer in deze enclave waar onze Oesterbank medewerkers telkens mogen meegenieten van het jaarlijkse zomer- en kerstfeest. Ook de bedeling van verse soep en fruit vallen heel erg in de smaak bij onze medewerkers. Een dankwoord is hier dan ook zeker op zijn plaats voor onze goeie klant!

RkJQdWJsaXNoZXIy NzgyMw==